escort malatya- bursa escort- escort ankara- ankara escort- eryaman escort- escort eskişehir

Category Archives: Bakire

esnaflık güzeldir

ben kucuk bakkalı olan 1.85 boy 65kg da delıkanlıyım fazla uzatmadan konuya gecmek ıstıyorum mahalede bakkalımız var ve halıyle musterısı yogun olan bı meslektır. dukkanın ılersınde oturan bı bayan var fızıgıyle hep dıkkatımı cekmısdir. her zaman hayal kurardım dukkana geldıgınde hep laf acmaya calısırm evde nasıl zaman gecırıyosun sıkılmıyomusun felan ama aklım hep nasıl etsemde […]

sonunda siktim

|Mrb ben bursadan Tugay.Bende sizlerle bir anımı paylaşıcam.Bu olay birhafta önce oldu.Ben 18 yaşındayım futbolcu olduğum için vücudum kaslı ve bu yüzden çoğu kızlardan ilişki yaşamak için teklif alıyorum ama hiçbiri beni ilgilendirmiyordu çünkü benim aklım bizim mahallede oturan yeşim diye bir kızdaydı.Çünkü birtek onu elde etmek istiyordum.Yeşim bizim mahalleye iki sene önce taşındı ve […]

okulda tecavüz ettim

Ben 8.sinifa basliyordum. Yeni ogrenciler gelmisti birtaneside Nisa diye bir kizdi. Ataturkcu diye cok anlasamazdik ama beni cok azdiriyordu. Oturus sekli bile kucagima alinca nasil kivirtacagini gosteriyordu zaten. Bana hic yuz vermezdi ama bizim okuldan imran batuhan a cok yuz verirdi. Her neyse ben bunu bir gun okulda yalniz yakaladim kitaplarini almaya saat 23:00 da […]

kapı komşusu mert

slm ben antalyadan tuğba. 26 yaşında siyah saçlı, siyah gözlü,170 boylarındayım. üniversiteyi bitirdikten sonra buraya taşındım ve ailemden ayrı bi evde oturuyorum. onlarla pek sık görüşmem.. herneyse konuya gelelim.. karşı komşum mert isimli biriydi.. geldiğimden beri gözleri bana çevrilmişti.. yakışıklı bi çocukta.. uzun zamnadır sevdiğim biri yoktu ve onunla çıkmaya başladık.. geziyorduk, öpüşüyorduk barlara gidiyorduk.. […]

nalan ve aysel

slm.ben antalyada yaşayan bir taksiciyim.yazın bizim buralar nasıl olur bilirsiniz .gece saat 1 suları birbarın onunden ikitane sarışın bayan taksime bindi ve sahile gitmek istediklerini söylediler bende peki diyipdevam ettim .yaklaşık 1 klm gitikten söra kadınlardan biri diyerine ,aysel canım geceleri çok sıkılıyor, dedi.diyeride ,neden nalan bak negüzel egleniyoz, dedi.buvesilieyle kadınların ismide ögren miş oldum […]

selda sonunda bakireliğe veda etti

Benim adım Selda. Erkek arkadaşımla yaklaşık bir yıl önce karşılaşmıştım. Birlikte çıkmaya başlamıştık. Biz iyi iki arkadaş olarak başlamıştık. Fakat aramızda farklı bir elektriklenme gerçekleşmişti. Barda içki içerek geçen bir gecenin ardından benim bekar olarak kaldığım öğrenci evine dönmüştük. Giysilerimizi değişirken küçük bakışları hissetmiştim. Bir şeylerin olacağını anlamıştım. İçecek bir şeyler hazırlamak için tezgaha gittiğimde […]

gaziantepli güzelle sikişmem

GAZİANTEP`TE EŞİMİ ALDATTIM BEN GAZİANTEP`TEN YAZIYORUM VE SİZLERLE ÇOK ÖZEL BİR ANIMI PAYLAŞMAK İSTİYORUM ;1.85 BOYLARINDA YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL SAÇLI ATLETİK YAPILI 29 YAŞINDA BİR ERKEĞİM 2004 YILININ AĞUSTOS AYI İDİ, EŞİM VE ÇOCUKLARIM YAZ TATİLİ İÇİN GİTMİŞLER,ANCAK BEN İŞYERİMDEN İZİN ALAMADIĞIM İÇİN, DAHA SONRA ÇOCUKLARIN YANINA GİTMEYE KARAR VERMİŞTİM VE EVDE YALNIZ BAŞIMA OTURUYORDUM, […]

dayanamadi

BEN 30 yaşında bir bayım anlatacağım hikaye başımdan yeni geçti İyerinde sıtejer öğrenci alacaktım okula başvurdum muhasebeye bayan stjer lazımdı okuldan kızlar gelmeye başladı bunların birni işe aldım ilk günler çekingen davranıyodu sonra alıştı oku kıyafetleriyle geliyodu aradan 2 ay geçmişti birgün bilgisayara baktım internett hikaye bölümüne girmiş biraz daha karıştırınca porno sitelerede girdiğini gördüm […]

sevgilim ve ben

sevgilim le 1 buçuk seneden beri çıkıyoruzz artık dayanamıyorduk sevişmekten başka bişey yapmamıştık onunlaa..ama çok istiyorduk ikimizdee ve evlenicektik.onu çok seviyordum ve onun olmak istiyordum bi gün ailesi tatilee gitti bi ay evde olmiicaklardıı..bizde ikimiz kalıcaktıkk..eve gittik televizyon izledik aşkımızı anlattık ama artık vakit gelmiştii..içeri gittim geceliğimi giydimm..ve çağırdım onu dudaklarından öpmeye başladımm mum ışığındaa […]

ilk benimle oldu

ben lise ikinci sınıf ağırlama öğrencisiyim 1,77 cm 64 kiloyum yan sınıfta esra diye bi kız var cok güzel biri ben ona hastayım bundan 5 ay önce ona acıldım ve kabul etti çıkmaya başladık iki ay sonra ilk kez öpüştük ve ben ondan ayrılmak istemiyorum esra 1,62 boyunda 54 kilo kızıl saclı bi kız 1 […]